OFERTA PRACY
ASYSTENT OSOBISTY OSOBY
Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
w ramach Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025
- Wymagania
Usługi asystencji osobistej mogą świadczyć osoby niebędące członkami rodziny uczestnika, opiekunami prawnymi uczestnika lub osobami faktycznie zamieszkującymi razem z uczestnikiem:
- Posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta lub
- Posiadające co najmniej 6-miesięcznego, udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu.
- Inne predyspozycje
Dyspozycyjność, kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność.
- Zakres obowiązków
Usługi asystencji osobistej polegać będą na wspieraniu przez asystenta osoby z niepełnosprawnością w różnych sferach życia w tym:
- wsparciu uczestnika w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej;
- wsparciu uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról w rodzinie;
- wsparciu uczestnika w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania;
- wsparciu uczestnika w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), staż
- oświadczenie o niekaralności, w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji
- inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
5. Informacja o warunkach zatrudnienia:
- umowa cywilnoprawna lub umowa o świadczenie usług
- czas zatrudnienia 2025 rok
- miejsce pracy: teren gminy Radomyśl Wielki.
Pytania można kierować do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim osobiście lub pod nr telefonu: 14 68 11 422.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie GOPS w Radomyślu Wielkim, w kopercie dopiskiem: „dotyczy ogłoszenia o ofercie pracy na stanowisko - asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością - 2025” lub listownie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki