OFERTA PRACY

ASYSTENT OSOBISTY OSOBY

Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

w ramach Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025

 

  1. Wymagania

Usługi asystencji osobistej mogą świadczyć osoby niebędące członkami rodziny uczestnika, opiekunami prawnymi uczestnika lub osobami faktycznie zamieszkującymi razem z uczestnikiem:

  1. Posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta lub
  2. Posiadające co najmniej 6-miesięcznego, udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu.
  1. Inne predyspozycje

Dyspozycyjność, kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność.

  1. Zakres obowiązków

Usługi asystencji osobistej polegać będą na wspieraniu przez asystenta osoby z niepełnosprawnością w różnych sferach życia w tym:

- wsparciu uczestnika w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej;

- wsparciu uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról w rodzinie;

- wsparciu uczestnika w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania;

- wsparciu uczestnika w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.

4. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), staż
  • oświadczenie o niekaralności, w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji
  • inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

5. Informacja o warunkach zatrudnienia:

  • umowa cywilnoprawna lub umowa o świadczenie usług
  • czas zatrudnienia 2025 rok
  • miejsce pracy: teren gminy Radomyśl Wielki.

Pytania można kierować do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomyślu Wielkim osobiście lub pod nr telefonu: 14 68 11 422.

Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie GOPS w Radomyślu Wielkim, w kopercie  dopiskiem: „dotyczy ogłoszenia o ofercie pracy na stanowisko - asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością - 2025” lub listownie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki